Den digitale tilstedeværelsen er avgjørende for grossister og importører og det er viktig å ha riktig verktøy og strategier for å lykkes med netthandel. Her presenterer vi syv strategier for hvordan din bedrift kan øke sitt digitale salg ved hjelp av Storeshop.
-
Fokuser på mobilopplevelse: Mer enn halvparten av all netthandel utføres nå via mobile enheter også B2B. Storeshop har optimalisert mobilopplevelsen, noe som gjør det enklere for kundene å handle hos deg.
-
Bruk datadrevet markedsføring: Analyser kundedata for å forstå kjøpsmønstre og tilpasse markedsføringsstrategiene deretter. Storeshop tilbyr analyseverktøy for å hjelpe deg med å planlegge dine neste markedsføringsaktiviteter.
-
Skreddersy kundereisen: Bruk storeshop designmuligheter for å skape en unik og engasjerende kundeopplevelse.
-
Lever på kundeservice: Kundeservice kan være det som skiller deg fra konkurrentene. Storeshop har flere verktøy for å hjelpe deg med å gi best oppfølgning til dine kunder. Følg opp kunder som har lagt til produkter i handlekurven, men ikke har gjennomført et kjøp eller hjelp kunder som ikke har fått logget inn med å gjennomføre deres første ordre.
-
SEO er din venn: Sørg for at nettbutikken din blir funnet. Bruk SEO-verktøyene på Storeshop for å maksimere din nettbutikks synlighet hos Google.
-
Tilby sikre betalingsalternativer: La bedriftskunder ha valget mellom å handle på faktura eller gjennom en betalingsløsning. Storeshop støtter et bredt spekter av sikre og kjente betalingsalternativer, noe som gir kundene dine fleksibiliteten de trenger for å føle seg trygge når de handler hos deg.
-
Skaler med Storeshop: Uansett hvor stor eller liten virksomheten din er i dag, har Storeshop kapasiteten til å vokse med deg. Med muligheten til å skalere med Storeshop kan du enkelt utvide butikken din når tiden er inne.