Avdelinger
La kunder få oversikt over alle sine avdelinger og velge hvilken bedrift eller avdeling de vil gjøre innkjøp til.
Fordeler med App
-
Økt kundetilfredshet
-
Øk mersalg og/eller oppsalg
-
Økt tilgjengelighet
-
Tidsbesparende
-
Tiltrekk nye kunder
-
Enklere ordrehåndtering
-
Kontroll over prising
Om Appen
La bedrifter gjøre innkjøp på tvers av avdelinger og datterselskaper. Kundene logger inn på en samlet konto med tilgang til alle avdelingene sine. Det kan være tidkrevende og opprette en ny bruker for hver avdeling kunden skal logge seg inn på. Sørg derfor å gjøre det enkelt for kunden som har flere avdelinger ved å ha en samlet konto for alle avdelingene sine.
Denne informasjonen sendes også over til regnskapssystemet når avdelingen er knyttet til en bedrift i regnskapssystemet.
Du velger hvilke selskaper eller avdelinger kunden skal ha tilgang til. Dersom avdelingene eller selskapene har forskjellige utvalg eller priser kan dette bestemmes gjennom “Avansert rabattstruktur” appen.
For å bytte selskap kan kunden logge inn som normalt. Når kunden har logget inn vil den få valg om hvilket selskap de skal handle fra. Kunden kan også endre hvilket selskap de kjøper som øverst til høyre fra kundeprofilen sin.
Priser
Gratis
Inkludert i alle pakker