Fri fraktgrense
Fri frakt har blitt et avgjørende element i netthandel. Det tiltrekker ikke bare flere kunder, men motiverer dem også til å kjøpe mer. Med Fri Fraktgrense Appen kan du enkelt sette en minimumskjøpsgrense for å utløse gratis frakt, noe som ofte fører til økte handlekurvstørrelser.
Fordeler med App
- Økt kundetilfredshet
- Økt kundelojalitet
- Øk mersalg og/eller oppsalg
- Tiltrekk nye kunderKontroll over prising
Om Appen
Du kan enkelt sette en minimumskjøpsgrense som kunder må nå for å få gratis frakt. Du kan tilpasse minimumskjøpsgrense for både B2B og B2C. Tilpass meldingen ved hjelp av banner appen og skap engasjerende og tydelige meldinger som informerer kunder om fri fraktgrensen når de legger varer i handlekurven.
Analyser og optimaliser: Storeshop gir innsikt og data om hvordan fri frakt påvirker salget, noe som gir deg mulighet til å justere fri fraktgrensen etter behov.
Ved å sette en grense for fri frakt, motiverer du kundene til å legge til flere produkter i handlekurven for å oppnå denne grensen. Det er en psykologisk trigger som oppmuntrer til mer forbruk. Gratis frakt er ofte sett på som en verdifull bonus. Ved å tilby dette alternativet, kan du øke kundetilfredshet og bygge et sterkere forhold til dine kunder.
Priser
Gratis
Inkludert i alle pakker