Innkjøpsmodul
Nå kan ansatte enkelt legge inn bestillinger som deretter må godkjennes av budsjettansvarlig før de fullføres. Dette gir bedre oversikt og kontroll, samtidig som det sikrer at alle kjøp blir vurdert før de godkjennes.
Fordeler med App
-
Økt kundetilfredshet
-
Økt tilgjengelighet
-
Tiltrekk nye kunder
-
Kontroll over pris
Om Appen
Hvordan fungerer det?
-
Enkel aktivering
Aktivér funksjonen “Godkjenningsprosess for bestillinger” i Storeshop for å få full kontroll på kjøpsprosessen. -
Ny status: Til behandling
Bestillinger som opprettes av ansatte, lagres automatisk som Til behandling. Dette betyr at ingen bekreftelse sendes før bestillingen er godkjent, og du kan være trygg på at ingenting skjer før det er vurdert. -
Full oversikt i bestillingshistorikken
- En ny kolonne viser bestillingens status, slik at alle alltid vet om en bestilling er “Til behandling” eller “Sendt”.
- Kundeadministratorer kan enkelt følge med på både egne og datterselskapenes bestillinger.
-
Godkjenn med ett klikk
I bestillingshistorikken får kundeadministratorer en “Godkjenn”-knapp. Med bare ett klikk kan bestillingen godkjennes, status oppdateres, og bekreftelsen sendes til både den ansatte og kunden. -
Sømløs rollefordeling
- Kundeadministratorer får automatisk tilgang til å se og godkjenne alle bestillinger for tilknyttede selskaper.
- Legg til e-postadresser på morselskapet, og disse brukerne får ansvaret for å godkjenne bestillinger.
Hvorfor velge dette?
- Bedre kontroll: Sikrer at alle kjøp blir godkjent av riktig person.
- Effektivitet: Spar tid med en oversiktlig og brukervennlig løsning.
- Trygghet: Ingen bestillinger går gjennom uten godkjenning.
Aktiver denne funksjonen i dag for en smartere og mer effektiv godkjenningsprosess for bestillinger!
Priser
299,- per måned
Oppstart: 14990,-