Anbefalning: Avtal oppstartsmøte etter du er ferdig med punkt nr. 8. Vent med å sende kunden domene sitt før produkter/kunder er importert for unngå mye spørsmål og rot før selve oppstartsmøte.
1. Be kunde om å: Logge inn på Visma eAccounting. Aktiver API-funksjon i Visma eAccounting under Tillegstjenester. (Må være aktivert)
2. Tildel kunde domene i demooversikt.
3. Ta kontakt med Fabian for oppsett av integrasjon. Send Fabian en Slack-melding med eposten til kunden og URL-en deres.
IKKE BRUK STEG NEDENFOR FØR FABIAN HAR SENDT BRUKERNAVN/PASSORD
4. Klikk på linken til våre sider: https://app.storeshop.no/login
5. Skriv inn brukernavn og passord Fabian sender deg:
6. Sjekk at det fungerer og at du kommer videre etter innlogging
7. Dersom det fungerer send brukernavn og passord til kunde for å få de til å logge inn med brukernavn og passord.
De vil bli tatt til en side som sier at integrasjonen er fullført.
8. Send melding til Fabian når kunde har bekreftet at integrasjonen er satt opp!
VIKTIG: Etter Fabian har fått beskjed vil det ta 1-2 dager før alle produkter er importert.
9. Når import er ferdig setter vi opp ett oppstartsmøte. 🙂