Ordreinnsending
1. Ordre blir ikke sendt til regnsskapssystem.
– Sjekk om kunde har ekstern id i enonic.
– Sjekk notifications i slack, om orderen har kommet igjennom.
– Sjekk kontrollpanel, om orderen har status recieved.
– Hvis dette er på plass, send saken videre til utvikler (trello)
Import av kunder og produkter
1. Kunder og produkter blir ikke importert riktig fra regnskapssystem.
– Sjekke at kunden/produktet er opprettet i regnskapssystem og ikke i Storeshop (ekstern id)
– Søke opp kunden/produktet i Storeshop.
– Forespør skjermbilde av produktet eller kunden fra regnsskapssystemet, og send inn til utvikler.
Rabatter vises ikke
1. Rabatter vises ikke for kunde, selv om de er registrert i regnsskapssystem.
– Logge inn som kunde og se at rabattene stemmer overens med regnsskapet, hvis ikke:
– Lagre de kategoriene som mangler rabatt på nytt.
Sluttkunde får ikke logget inn
– Oppdatere til siste versjon.
– Be kunden trykke copy invite link og opprette nytt passord.