Troubleshooting

Ordreinnsending
1. Ordre blir ikke sendt til regnsskapssystem.
– Sjekk om kunde har ekstern id i enonic.

– Sjekk notifications i slack, om orderen har kommet igjennom.

– Sjekk kontrollpanel, om orderen har status recieved. 

– Hvis dette er på plass, send saken videre til utvikler (trello)

 

Import av kunder og produkter

1. Kunder og produkter blir ikke importert riktig fra regnskapssystem.

– Sjekke at kunden/produktet er opprettet i regnskapssystem og ikke i Storeshop (ekstern id)

– Søke opp kunden/produktet i Storeshop.

– Forespør skjermbilde av produktet eller kunden fra regnsskapssystemet, og send inn til utvikler.

 

Rabatter vises ikke

1. Rabatter vises ikke for kunde, selv om de er registrert i regnsskapssystem.

– Logge inn som kunde og se at rabattene stemmer overens med regnsskapet, hvis ikke:

– Lagre de kategoriene som mangler rabatt på nytt.

 

Sluttkunde får ikke logget inn

– Oppdatere til siste versjon.

– Be kunden trykke copy invite link og opprette nytt passord.

Related Articles

Need Support?

Can't find the answer you're looking for?
Contact Support