Tilbake

 

Om apper
Utvid funksjonaliteten i Storeshop med apper. Bruk appene etter dine behov for å øke salg og automatisere.

Hjelp
Se help center for hjelp og mer informasjon

Bestill App

Koble til økonomisystemet ditt

Storeshop har egenutvikletede integrasjoner mot Visma eAccounting, Tripletex, Fiken, 24SevenOffice, Poweroffice Go, Visma Net, Global, Business, Uni Micro, Logistra og mange flere slik at alle systemene jobber sammen. Se full oversikt i app markedet.

Import
Storeshop importerer kunder og produkter fra systemet du bruker.

Produkter blir importert med:

  • Pris
  • Artikkelnummer
  • Produktnavn
  • Mva-sats

Kunder blir importert med:

  • Kunde nr
  • Kundenavn
  • Adresse
  • Epost
  • Import av kunder og produkter gjøres hvert 15. minutt.

Eksport
Automatisk eksport av ordre til ditt system. Ferdig utfyllt med kundenavn, epost, telefonnummer, org nr, kunde nr, adresse, artikkelnummer, produktnavn, pris, moms, rabatter, ordrelinjer og antall enheter.

Ordren vil ligge klart som et utkast under ordre utkast i systemet du bruker klar til og faktureres.

Fordeler med integrasjon
Dette gjør at du til enhver tid kan være synkronisert med varelager som kan styres fra regnskapssystemet. Grunnen til at det er ønskelig er at dersom noen kunder fortsatt insisterer på å bestille via telefon vil lager alltid være synkronisert uansett om fakturaen blir opprettet i regnskapssystemet eller om en ordre kommer inn gjennom nettbutikken.

Hva med rest ordre?
Storeshop overfører ordre til regnskapssystemet/ERP, så kan du gjøre hva du ønsker med ordreutkastet videre. Storeshop anbefaler å ta kontakt med regnskapsfører eller support om du trenger hjelp til å dele opp faktura eller opprette en rest ordre.

Hvordan håndterer Storeshop lager?
Storeshop ønsker å jobbe sammen med de gode lager-/regnskapssystemene som allerede eksisterer. Vi oppfordrer kunder til å bruke regnskapssystem/lagersystem for å håndtere lager. Storeshop kan hente ut lagerstatus fra regnskapssystemet, så du kan vise kunder hvilke produkter som er tilgjengelig. Se lagermodulen vår her.

Er det noen integrasjoner mot økonomisystemer du savner?

Ta kontakt med oss om det er mer du lurer på via Support.

 

Priser

995,- per måned
Oppstart 4.990,-
Gjelder for regnskapssystemer

2490,- per måned
Oppstart 14.990,-
Gjelder for ERP systemer og ikke skybaserte systemer. Krever Proffesional.

Kom i gang med app

Bestill App